Zdravím

19.08.2013 18:05

Zdravím návštěvníky svého webu!

Napsali mi že.......

Mám v tomto článku popsat, proč jsem spustila novou prezentaci a co přinese návštěvníkům. Uvést jaké mám cíle s projektem a co přinese uživatelům. Pokusit se návštěvníkům stručně a jasně sdělit, proč by se na tuto stránku měli pravidelně vracet a jaké výhody a znalosti jim návštěva této webové prezentace přinese.

Stručně a jasně

(dlouhé články stejně nejsou má parketa a když je článek moc dlouhý, tak ze své zkušenosti vím, že se nikomu nechce číst)

Proč jsem to spustila jsem vlastně napsala už v úvodu : Nevím co s myšlenkama.......

                                                                                 (A taky se nudím a mám ráda partičku)

Cíle jsou: Ani nevím. Řekla bych že tohle si stejně nikdo číst nebude, ale když už teda......

              Můj cíl je, abych získala alespoň 1 návštěvníka svého webu.

Proč se vracet? Protože až s tímto webem skončím bude to pořádná pecka!

Děkuji moc všem čtenářům i těm co se jim můj web nelíbí

Šílenec

 

 

—————

Zpět


Kontakt

Myšlenky šílence